EtusivuYrityksilleTutkimuspalvelutAsiakkaidemme kokemus tutkimuspalveluista

Asiakkaidemme kokemus tutkimuspalveluista

Palautteen saaminen sekä asiakkaidemme kokemus tutkimuspalveluista on meille yksi tärkeimpiä mittareita, kun arvioimme omaa toimintaamme ja onnistumistamme.

Taustalla on myös arvojemme osalta kaksi kulmakiveä:

  • Erinomainen asiakaskokemus antaa energiaa.
  • Yhteistyömme on mutkatonta.

Keskeisin mittarimme on Suositteluhalukkuus (NPS)

NPS on mittari, joka mittaa ja ennustaa kuinka todennäköisesti asiakas suosittelee yritystä ja palveluja. Asteikko on -100 ja +100.

Oma tuloksemme ovat huipputasoa. Kaikki toimintamme laatua ja asiakaskokemusta kuvaavat mittarit osoittavat, että toimintamme laatuun ja luotettavuuteen ollaan enemmän kuin tyytyväisiä, joten ainakin sen me itse todistetusti osaamme, mitä olemme omille asiakkaillemme tarjoamassa.

 

 

Mittaamme toimintaamme omalla palvelupalautemittarilla, joka koostuu seuraavista osa-alueista:

  • Kokonaistyytyväisyys
  • Vaivattomuus
  • Aikataulupito
  • Suositteluhalukkuus (NPS)

 

Reaaliaikainen tilannekuva keskeisistä mittareista

Kiitos kaikille palautetta antaneille asiakkaillemme!

Suunnataan yhdessä menestyksen tielle – kohti kestävää kilpailukykyä.

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme!

Feelback yhteystiedot