Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyystutkimus paljastaa toiminnan vahvuudet ja kehityskohteet.

Hyvä asiakaskokemus vahvistaa toiminnan perustaa ja edistää mainetta sekä erottaa kilpailijoista. Jokainen onnistunut asiakaskohtaaminen on askel kohti menestystä ja se luo kestävää pohjaa kasvulle. Tyytyväiset asiakkaat eivät ainoastaan ole uskollisia, vaan myös parhaita suosittelijoita. 
 

Syvempää asiakasymmärrystä  

Feelback asiakastyytyväisyystutkimuksella pyritään ymmärtämään paremmin asiakkaiden odotuksia, tarpeita ja sitoutumista. Asiakastyytyväisyystutkimus auttaa tunnistamaan vahvuuksia ja kehittämisalueita asiakassuhteissa sekä palveluprosesseissa. 
 

Tuloksia hyödynnetään mm. seuraavien osa-alueiden kehittämisessä:  

  • Asiakkuudet 
  • Markkinointi ja viestintä 
  • Asiakaspalvelu 
  • Tuotteet ja palvelut 
  • Kilpailija-analytiikka 

Tutkimusten sisältö räätälöidään asiakkaan tarpeiden mukaan yhteistyössä asiakastutkimuksiin erikoistuneen asiantuntijan johdolla.  

Käytössämme on kaikki tiedonkeruuvaihtoehdot monikanavaisesti. Valmiiden helppotulkintaisten raporttien lisäksi saat käyttöösi Kompassi -raportointialustan, jonka avulla reaaliaikaiset tulokset ovat helposti saatavilla ja jaettavissa kaikilla organisaatiotasoilla. Kompassin dashboard -raportointi mahdollistaa tulosten visualisoinnin ja ketterän hyödyntämisen. 

Navigoi kohti vahvempaa asiakassuhdetta ja menestystä markkinoilla.

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme ja aloita asiakassuhteidesi kehittäminen! 

Ota yhteyttä