Erinomainen asiakaskokemus on avain menestykseen. Se luo uskollisia asiakkaita, vahvistaa mainetta, erottaa kilpailijoista ja lisää suositteluhalukkuutta (NPS). Investoimalla asiakaskokemukseen saavutat strategista etua liiketoiminnallesi.
NPS -mittari perustuu suosittelukysymykseen. Tyypillisesti NPS-kysymyksen jälkeen kysytään avoin kysymys, jossa pyydetään perustelemaan annettua arvosanaa.
NPS-mittarin käytön hyötyjä ja etuja:
Tutkimusten sisältö räätälöidään asiakkaan tarpeiden mukaan yhteistyössä asiakaskokemuksen seurantaan erikoistuneen asiantuntijan johdolla.
Käytössämme on kaikki tiedonkeruuvaihtoehdot monikanavaisesti. Kysely voidaan integroida asiakkaan CRM-tai projektinhallintajärjestelmään, jolloin kyselyprosessi voidaan automatisoida.
Valmiiden helppotulkintaisten raporttien lisäksi saat käyttöösi Kompassi -raportointialustan, jonka avulla reaaliaikaiset tulokset ovat helposti saatavilla ja jaettavissa kaikilla organisaatiotasoilla. Kompassin dashboard -raportointi mahdollistaa tulosten visualisoinnin ja ketterän hyödyntämisen. Tarvittaessa kriittisistä palautteista lähtee hälytys valituille henkilöille. Tämä mahdollistaa nopean reagoinnin kriittiseen palautteeseen ja asiakkaan välittömän kontaktoinnin.