Palkkahallinnon asiantuntija

Palkkahallinnon asiantuntija

ABLOY suojaa ihmisiä, omaisuutta sekä liiketoimintaa maalla, merellä ja ilmassa – olosuhteista riippumatta. Käyttäjien yksilöllisiin tarpeisiin luodut ratkaisut ulottuvat kotien lukinnasta äärimmäistä turvaa vaativiin ammattikohteisiin. Asiantuntevasta palvelusta Abloylla vastaa maailmanlaajuinen 90 maata kattava jakeluverkosto.

Etsimme nyt Abloylle, Access Control-tiimiin

PALKKAHALLINNON ASIANTUNTIJAA

hyvin monipuoliseen työtehtävään, jossa pääset kehittymään ja kehittämään. Tehtävässäsi vastaat mm. Abloyn asiakkaan työaikajärjestelmän käyttöönotosta ja tuet asiakasta käyttöönoton onnistumisessa. Tehtäviisi kuuluu mm. työajan seurantajärjestelmän konfigurointi ja tukeminen testausvaiheessa ja työehtosopimuksen läpikäynti sekä työajan laskentasääntöjen tulkinta.
Lisäksi pääset auttamaan tiimiä ja projektipäälliköitä järjestelmien toimituksessa myös muiden asiakkaiden osalta. Eduksesi on jos sinulla olisi myös osaamista ja ymmärrystä taloushallinnon ja laskutuksen perustoiminnoista.

Edellytyksenä on ymmärrys palkanlaskennasta työajanseurannan näkökulmasta mm. ylityöt, lomakertymät yms. Lisäksi sinun tulisi hallita työajanseurannan perusteet, kuten liukumat, työaikasaldot ja poissaolot. Eduksesi on, jos sinulla on kokemusta useamman työehtosopimuksen osaamisesta.

Tehtävässä onnistumisessa voisi olla avuksi myös aiempi työkokemus työajanseurannan/laskennan järjestelmien parista, ehkäpä pääkäyttäjäroolissa, sekä mahdollinen, aiempi järjestelmän käyttöönottokokemus. Toimintatyyliltäsi olet huolellinen ja tarkka. Sinulla on myös tehtävään soveltuva koulutus.

Tehtävä on määräaikainen ja sen arvioitu kesto on maaliskuun 2020 loppuun saakka. Tehtävässä on myös erittäin hyvä mahdollisuus jatkaa, joko samassa tai samankaltaisessa roolissa. Kyseessä on kokoaikainen työ, mutta tilanteesi mukaan myös osa-aikaisesta työstä voidaan keskustella. Työt alkavat sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian.

Toivomuslistamme on suuri, mutta älä säikähdä sitä turhaan! Jos tehtävä vaikuttaa mielenkiintoiselta ja sinulta löytyy osaamista palkkahallinnon parista, toivomme hakemustasi. Kaikkea ei tarvitse heti osata, saat tehtäviisi erittäin kattavan perehdytyksen.

Tarjoamme sinulle haasteellisen ja monipuolisen työn vastuullisessa ja hyvillä arvoilla varustetussa yrityksessä sekä ammattitaitoisten kollegoiden tuen työhösi. Työsopimuksesi solmitaan Go Onin kanssa ja sinulle avautuvat myös muut Go Onin ura- ja etenemismahdollisuudet. Myöhemmin sinulla on mahdollisuus työllistyä Abloyn omaan organisaatioon.

Go On Yhtiöt on suomalainen henkilöstöpalveluja tarjoava yritysketju, jonka kautta löydät runsaasti avoimia työpaikkoja ja uramahdollisuuksia. Palveluihimme kuuluvat mm. henkilöstövuokraus, rekrytoinnit, soveltuvuusarvioinnit ja koulutus. Kuulumme Henkilöstöpalveluyritysten Liittoon (HPL).

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, laitathan hakemuksesi tulemaan CV:n ja palkkatoiveen kera. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti kun sopiva henkilö löytyy. Älä siis aikaile vaan hae heti! Lisätietoja antaa Katriina Rantanen, p. 050 4777 966 tai katriina.rantanen@go-on.fi. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia tietosuojasyistä.

Hae työtä

Palkkahallinnon asiantuntija, Go On Helsinki, Pääkaupunkiseutu, Espoo

Työsuhteen muoto: Määräaikainen kokoaikainen

Hakuaika: 2.12.2019 – 10.12.2019

Vaadittu työkokemus: 1-3 v

Palkkaus: sopimuksen mukaan

Käsittelijä:

Katriina Rantanen

HR-asiantuntija, SHL +358 50 477 7966

katriina.rantanen@go-on.fi