Customer Success Manager

Customer Success Manager

ZetaDisplay tarjoaa täyden palvelun Digital Signage -viestintäratkaisuja, joiden avulla voidaan vaikuttaa ihmisten toimintatapoihin myymälöissä, julkisissa tiloissa ja toimistoympäristöissä. Toimintamme perustuu syvälliseen ymmärrykseen siitä, miten ihmismieli toimii päätöksiä tehdessä. Apunamme on älykäs tekninen alusta, jonka avulla luomme huomiota herättäviä info-, hinta- ja mainosnäyttöratkaisuja.

Olemme markkinajohtaja Suomessa ja teemme yhteistyötä maamme tunnetuimpien brändien kanssa. Asiakkaidemme näyttöjä löytyy melkein jokaisesta kunnasta ja kaupungista. Tällä hetkellä palveluksessamme on yli 200 digitaalisen viestinnän ammattilaista kymmenessä toimistossa, kuudessa Euroopan maassa. Asiakasprojekteja toimitamme kansainvälisesti lähes jokaiseen maailmankolkkaan. Lue lisää osoitteesta https://zetadisplay.fi

Etsimme nyt

Customer Success Manageria

liittymään tiimiimme ZetaDisplaylle vakituiseen, kokoaikaiseen työsuhteeseen Vantaalle tai Lahteen.

Customer Success Managerina johdat ja koordinoit asiakkaan palvelua ja hankkeiden onnistunutta läpivientiä. Vastaat laadukkaasta palvelun toimittamisesta ja päivittäisten tukitoimien sujuvuudesta asiakkaan kanssa. Toimit asiakkaan yhteyshenkilönä niin säännöllisten tapaamisten kuin myös päivittäisen vuorovaikutuksen kautta. Toimit tiiviissä yhteistyössä alihankkijoiden, kumppaneiden ja sisäisten sidosryhmien kanssa. Pyrit aina ylittämään asiakkaan odotukset.

Keskeiset tehtävät:

  • Johtaa ja koordinoi asiakkaan hankkeiden läpivientiä
  • Seuraa ja raportoi tuloksia asiakkaalle
  • Analysoi ja kerää palautetta asiakkailta ja kehittää prosesseja ja palveluita sen mukaisesti
  • Rakentaa ja kehittää yhteistyömalleja kumppaneiden kanssa sekä ratkoo haasteita tiiviissä yhteistyössä
  • Analysoi asiakkaan liiketoimintaa ja tunnistaa lisämyynninpaikkoja, jotta asiakkaat saavat tuotteista parhaan tuen liiketoiminnalleen yhdessä asiakkaiden ja sisäisten sidosryhmien kanssa

Mitä tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Asiakaskeskeistä ajattelutapaa
  • Kokemusta/osaamista asiakkuuksien hoitamisesta
  • Kokemusta/osaamista projektien läpiviennistä
  • Analysointiosaamista
  • Erinomaiset viestintätaidot
  • Kokemusta/osaamista palveluiden kehittämisestä
  • Kokemusta/osaamista kumppanuuksien johtamisesta
  • Hyvää suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa
  • Nopeaa kykyä omaksua tietoa ja oppia uutta
  • Oma-aloitteisuutta
  • ”Can Do” asennetta ja ratkaisukeskeisyyttä

Mitä me tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle loistavan mahdollisuuden työskennellä kasvavassa kansainvälisessä Digital Signage -yrityksessä. Toimitilamme sijaitsevat Vantaalla ja Lahdessa ja työskentelemme joustavasti hybridimallilla. 

Kiinnostuitko?

Loistavaa! Lähetä meille hakemuksesi (CV + saatekirje) viimeistään 31.05.2022. Huomioithan, että käymme hakemuksia läpi heti kun saamme ne ja olemme valmiita toimimaan nopeasti sopivan ehdokkaan löydyttyä. Lisätietoja antaa Go On Helsingin Kimmo Hanhisuanto, 040 761 1808 (puhelin / tekstiviesti) tai kimmo.hanhisuanto@go-on.fi

Go On Helsinki toimii ZetaDisplayn kumppanina tässä rekrytoinnissa ja työllistyt suoraan ZetaDisplay Finland Oy:n omaan organisaatioon. Ensi haastattelu tehdään Teamsin välityksellä.

Hae työtä

Customer Success Manager, Päijät-Häme, Uusimaa Lahti, Espoo, Helsinki, Vantaa

Työsuhteen muoto: Vakituinen kokoaikainen

Hakuaika: 12.05.2022 – 31.05.2022 23:59

Vaadittu työkokemus:

Palkkaus: Sopimuksen mukaan

Käsittelijä:

Kimmo Hanhisuanto

yksikönjohtaja / yrittäjä +358 40 761 1808

kimmo.hanhisuanto@go-on.fi