EtusivuTyönhakijalleAvoimet työpaikatLaatuanalyytikko DarbaGuru, Riika

Laatuanalyytikko DarbaGuru, Riika

Myynti ja markkinointiRiika, LatviaHakuaika päättyy: 31.7.2024Palkkaus: SopimuspalkkaTyösuhteen muoto: Määräaikainen Kokoaikainen

Klikkaa tästä ja jätä yhteystiedot

Go On Pori on mukana EU:n ja Central Baltic -ohjelman Silver Strategies -hankkeessa. Silver Strategies kehittää yhteneväisiä ikäjohtamisen strategioita yli 55-vuotiaiden työurien pidentämiseksi ja työllisyyden lisäämiseksi yhdessä yritysten kanssa. Tekemisen kärkenä on yli 55-vuotiaiden yhdenvertainen osallisuus ja syrjimättömyys työelämässä. Voit lukea lisää hankkeesta osoitteesta: https://centralbaltic.eu/project/silver-strategies/

Myös DarbaGuru on mukana Silver Strategies-hankkeessa!

Huomioithan, että linkistä voit jättää hakemuksesi suoraan DarbaGurun järjestelmään. Go On Pori ei ole mukana rekrytointiprosessissa, vaan levittää tietoa Silver Strategies-yhteistyökumppaninsa työmahdollisuuksista. Voit kuitenkin kysyä paikasta tai Silver Strategies-hankkeesta lisää Porin Anne Koivulta!

Tietoa tehtävästä

Pidätkö välivuoden? Kiinnostaako työskentely Latviassa?

DarbaGuru Client on uusi kansainvälinen liiketoiminnan ulkoistamiskeskus Riikassa (Latvia) monikansallisen IT-organisaation alla, jossa on yli 260 000 työntekijää yli 100 maassa. Yritys etsii aktiivisesti erilaisia spesialisteja joilla on hyvä englannin- + norjan- / ruotsin- / suomen- /saksan- tai hollanninkielen taito.

He etsivät tiimiinsä Latviaan Asiakaspalvelijoita, Asiakaspalvelun tiimivetäjää, Laatuanalyytikkoa sekä Kouluttajia.

Laatuanalyytikko taidot ja pätevyydet:

  • Tarvitset vähintään B2-tason osaamisen kahdesta kielestä -> englanti + norja/ruotsi/suomi/saksa tai hollanti
  • Vähintään 2-vuoden kokemus laadun hallinnasta, mieluiten liiketoiminnan ulkoistamispalveluiden/ asiakaspalvelukeskusten (puhelinkeskukset, asiakaspalveluoperaattorit, kansainvälisten asiakkaiden tuki jne.) alalta
  • Kokemusta laadunvalvonnasta ja tarkastuksista toivotaan
  • Analyyttinen ajattely, yksityiskohtien huomioiminen ja tarkkuus
  • Ongelmanratkaisutaidot
  • Hyvät kommunikaatiotaidot
  • Hyvät IT-taidot

Vastuut:

  • Määrätyn asiakaspalvelutyöntekijän asiakaspalvelun laadun valvonta ja tarkastus, analyysin tarjoaminen eriteltyihin ongelmiin tai tapahtumiin
  • Palautteen antaminen yksilöllisesti sekä tiimille, tarjoten käytännön havaintoja työn parantamiseen, palautteen vaikuttavuuden arviointi sekä koulutuksien antaminen asiakaspalvelutyöntekijälle
  • Asiakaspalvelun laadun tukeminen operatiivisen ryhmänjohtajan kanssa, ensisijaisesti laadun mittarien pohjalta, kuten tuottavuus, laatu ja tehokkuus
  • Osallistuminen sisäisiin ja ulkoisiin tiimien kokouksiin sekä kokousten valvonta asiakkaiden ja kumppanien kanssa tarkastaakseen ja keskustellakseen tarkoista kiintopisteistä ja suorituksen indikaattoreista
  • Laaturaporttien kehittäminen
  • Parannuksen varaisten alueiden tunnistaminen asiakaslaadun standardien täyttämiseksi, havaintojen korostaminen ja huomioiminen jatkuvan asiakaskokemuksen parantamiseksi
  • Aktiivinen osallistuminen asiakaspalveluprosessiin, puheluiden käsittely ja tiimin tukeminen esimerkiksi ongelmatilanteissa tai reaaliaikainen avun tarjoaminen
  • Koulutuksiin osallistuminen parantaakseen ymmärrystä asiakkaan ja yrityksen tarpeista ja jatkuva kehitys ja kasvu
  • Palkkaus 1700-1900 EUR brutto/kuukausi

Yritys tarjoaa:

  • Uuden modernin toimiston Riikassa, Latviassa
  • Palkkaus 1500-1700 EUR brutto/kuukausi
  • Uramahdollisuuksia ja ammatillista kehittämistä
  • Vapaa pääsy koulutuksiin ja kursseille yrityksen sisäisessä koulutusympäristössä
  • Kansainvälisen liiketoiminnan ympäristön
  • Sairausvakuutuksen
  • Joustavat työajat

Työpaikka: Riika, New Teika, Latvia

Työtunnit: kokoaikainen/ osa-aikainen/joustava työaika, sovitusti Sinun mahdollisuuksiesi mukaan!

Rekrytoinnista vastaa

Anne Koivu

yksikönjohtaja / yrittäjä, suorahakukonsultti, muutosturvavalmentaja, SHL