EtusivuTyönhakijalleAvoimet työpaikatAsiakaspalvelija DarbaGuru, Riika

Asiakaspalvelija DarbaGuru, Riika

Myynti ja markkinointiRiika, LatviaHakuaika päättyy: 31.7.2024Palkkaus: SopimuspalkkaTyösuhteen muoto: Määräaikainen Kokoaikainen

Klikkaa tästä ja jätä yhteystiedot

Go On Pori on mukana EU:n ja Central Baltic -ohjelman Silver Strategies -hankkeessa. Silver Strategies kehittää yhteneväisiä ikäjohtamisen strategioita yli 55-vuotiaiden työurien pidentämiseksi ja työllisyyden lisäämiseksi yhdessä yritysten kanssa. Tekemisen kärkenä on yli 55-vuotiaiden yhdenvertainen osallisuus ja syrjimättömyys työelämässä. Voit lukea lisää hankkeesta osoitteesta: https://centralbaltic.eu/project/silver-strategies/

Myös DarbaGuru on mukana Silver Strategies-hankkeessa!

Huomioithan, että linkistä voit jättää hakemuksesi suoraan DarbaGurun järjestelmään. Go On Pori ei ole mukana rekrytointiprosessissa, vaan levittää tietoa Silver Strategies-yhteistyökumppaninsa työmahdollisuuksista. Voit kuitenkin kysyä paikasta tai Silver Strategies-hankkeesta lisää Porin Anne Koivulta!

Tietoa tehtävästä

Pidätkö välivuoden? Kiinnostaako työskentely Latviassa?

DarbaGuru Client on uusi kansainvälinen liiketoiminnan ulkoistamiskeskus Riikassa (Latvia) monikansallisen IT-organisaation alla, jossa on yli 260 000 työntekijää yli 100 maassa. Yritys etsii aktiivisesti erilaisia spesialisteja joilla on hyvä englannin- + norjan- / ruotsin- / suomen- /saksan- tai hollanninkielen taito.

He etsivät tiimiinsä Latviaan Asiakaspalvelijoita, Asiakaspalvelun tiimivetäjää, Laatuanalyytikkoa sekä Kouluttajia.

Asiakaspalvelija vaadiut taidot ja pätevyydet:

  • Tarvitset vähintään B1-tason osaamisen kahdesta kielestä -> englanti + norja/ruotsi/suomi/saksa tai hollanti
  • Erinomaiset kommunikaatio ja asiakaspalvelutaidot
  • Kyky työskennellä itsenäisesti sekä tiimissä
  • Hyvät IT- taidot
  • Kyky vuorotyöhön/osa-aikaisesti
  • Aiempi kokemus ulkoistetusta asiakaspalvelusta on eduksi.

Vastuut:

  • Asiakaspuheluiden vastaanottaminen ja ratkaisujen tarjoaminen asiakkaalle
  • Palvelupyyntöjen ratkaisujen tallentaminen asiakaspalvelukeskusjärjestelmään asiakaskontakteista puhelimitse, sähköpostitse, chatissa jne.
  • Palvelupyyntöjen ratkaisun varmistaminen palvelupyynnön elinkaaren aikana, yksilöllisen tasapainotetun mittariston mukaisesti
  • Ensisijaisten ongelmien vauhdittaminen ja sopiva priorisointi asiakkaan erittelyn mukaisesti
  • Hyvä kommunikointi yrityksen sisäisten ja ulkoisten kontaktien kanssa
  • Esimerkillisen asiakastyytyväisyyden tarjoaminen
  • Laatuvaatimusten täyttäminen kaikissa kontakteissa
  • Työtuntien suorittaminen työvuorolistan mukaisesti
  • Kontaktien hoitaminen samalla säilyttäen projektin tavoitteet: vastausaika, ratkaisuaika ja ratkaisutaso linjassa projektin KRA:den kanssa
  • Lisätehtävät tätä tehtävää varten jotka voivat edesauttaa parempaa palvelua asiakkaalle tai parantaa KPI:tä
  • Koulutuksiin osallistuminen tarpeen mukaan
  • Palkkaus 1500-1700 EUR brutto/kuukausi

Yritys tarjoaa:

  • Uuden modernin toimiston Riikassa, Latviassa
  • Palkkaus 1500-1700 EUR brutto/kuukausi
  • Uramahdollisuuksia ja ammatillista kehittämistä
  • Vapaa pääsy koulutuksiin ja kursseille yrityksen sisäisessä koulutusympäristössä
  • Kansainvälisen liiketoiminnan ympäristön
  • Sairausvakuutuksen
  • Joustavat työajat

Työpaikka: Riika, New Teika, Latvia

Työtunnit: kokoaikainen/ osa-aikainen/joustava työaika, sovitusti Sinun mahdollisuuksiesi mukaan!

Rekrytoinnista vastaa

Anne Koivu

yksikönjohtaja / yrittäjä, suorahakukonsultti, muutosturvavalmentaja, SHL