EtusivuAjankohtaistaHyvinkään Vuokra-asunnot Oy:ssa asiakastutkimusta jo vuosikymmenen ajan

Asiakastarinat12.01.2024

Hyvinkään Vuokra-asunnot Oy:ssa asiakastutkimusta jo vuosikymmenen ajan

 

 

 

 

Pitkä tutkimuskumppanuus Feelbackin kanssa on jatkunut jo vuosikymmenen.

Hyvinkään vuokra-asunnot Oy on käyttänyt Feelbackin palveluja asiakaskokemuksen tiedonhankinnassaan jo vuosikymmenen ajan. Ja yhteistyö jatkuu. Näin asiaa valottaa vuodesta 2016 yrityksen toimitusjohtajana työskennellyt Timo Kuiri. 

Kerro hieman organisaatiostanne ja roolistasi siinä? 

Hyvinkään Vuokra-asunnot Oy on Hyvinkään kaupungin sataprosenttisesti omistama yritys. Meillä on tällä hetkellä 2150 asuntoa, joista suurin osa ARA-rahoitteisia. Liikevaihtomme oli viime vuonna 16,5 miljoonaa euroa. Liiketoimintaamme kuuluu tarjota kohtuuhintaista vuokra-asumista Hyvinkään alueella. 

Toimitusjohtajana ydintehtäviini kuuluu toteuttaa omistajan ja hallituksen määrittelemää strategiaa ja vastata liiketoiminnasta, johon kuuluu aktiivinen uudisrakentaminen, olemassa olevien kiinteistöjemme kunnon ylläpito ja peruskorjaaminen. Eli viimekädessä tehtäväni on varmistaa, että meillä on mahdollisimman tyytyväiset asiakkaat. 

Timo Kuiri, toimitusjohtaja, Hyvinkään Vuokra Asunnot Oy

Timo Kuiri, toimitusjohtaja, Hyvinkään vuokra-asunnot Oy

Minkälaista yhteistyötä olette tehneet Feelbackin kanssa? 

Hyvinkään vuokra-asunnot Oy linjasi 2010-luvun alussa yhdeksi keskeisimmistä tavoitteistaan kerätä tietoa omasta toiminnastaan ja sitä kautta parantaa asiakaskokemusta. Tässä kohtaa kumppaniksi valikoitui Feelback, jonka kanssa aloitimme yhteistyön vuonna 2013.

Halusimme kartoittaa faktapohjaisesti asiakkuuksiemme sen hetkistä tilaa, ja laatia tutkimuksen pohjalta toimenpidesuunnitelman, johon kirjasimme käytännön toimenpiteitä asiakastyytyväisyyden parantamiseksi. Aluksi teimme asiakastyytyväisyyskyselyjä vuosittain. Nykyään Feelback totuttaa kyselyn joka toinen vuosi ja mukaan on tullut myös henkilöstöllemme suunnattu kysely. Lisäksi käytämme Feelbackia apuna erilaisissa kehittämisprojekteissa. 

Millaista hyötyä yhteistyöstä Feelbackin kanssa on ollut? 

Olemme saaneet Feelbackin kautta erittäin keskeistä tietoa asiakkaidemme tarpeista ja toiveista, koskien palvelujamme ja kiinteistöjemme kehittämistä. Tätä kautta olemme pystyneet kohdentamaan peruskorjaustoimenpiteet järkevästi ja parantamaan asiakkaittemme kokemusta kiinteistönhuollosta, siivouksesta ja isännöintipalveluistamme. Erityisesti toimiva asiakaspalvelumme onkin saanut kovasti kiitosta. Toisin sanoen; sen lisäksi, että tietomäärä asiakkaistamme ja kohteistamme on lisääntynyt valtavasti, olemme saaneet Feelback-kumppanuuden kautta myös useita käytännön toimenpideideoita asiakkailtamme.

Hyvinkään vuokra-asunnot Oy: ja Feelback Oy:n yhteistyö pähkinänkuoressa

”Olemme saaneet viimeisen kymmenen vuoden aikana tämän kumppanuuden kautta haluamamme tiedon – ja enemmänkin – Feelbackiltä kustannustehokkaasti, laadukkaasti ja sovitussa aikataulussa. Ja varsinkaan tämä viimeinen asia ei ole aina ihan itsestäänselvyys. Tiedon raportointi ja analysointi on ollut selkeää ja tulokset on käsitelty yhteisessä purkutilaisuudessa, jonka yhteydessä Feelbackin väki on tarjonnut meille useita arvokkaita kehitysehdotuksia.” 

Timo Kuiri, toimitusjohtaja, Hyvinkään Vuokra-asunnot Oy 

Lue lisää Feelbackin asiakaskokemuksen tutkimuspalveluista, asiakastyytyväisyystutkimuksesta ja asiakaskohtaamisten seurannasta.

 

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme ja aloita asiakassuhteidesi kehittäminen!

 Ota yhteyttä!

Tilaa uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeen saat sähköpostiisi tuoreimmat uutiset ja blogit sekä tietoa Go Onin henkilöstö- ja tutkimuspalveluista.

This field is for validation purposes and should be left unchanged.