Voit hakea sisältöä hakusanoilla, esim. "urasuunnittelu".
Avoimia työpaikkoja voit tarkastella ja hakea työpaikat-sivulla

Finlandia-talo


Finlandia-talossa järjestetään vuosittain noin 600 erilaista tilaisuutta aina kymmenen hengen kokouksista, kansainvälisiin suuriin kongresseihin. Väliin mahtuu myös paljon eri kokoluokan konsertteja ja seminaareja. Tämä asettaakin yrityksen henkilöstötarpeille aivan erityisiä vaatimuksia ja erityisesti joustavuutta tilanteiden vaihdellessa useasti.

Finlandia-talo

Älyttömän tyytyväisiä olemme olleet.

Heikki Mäkelä, Finlandia-talon tuotanto- ja palvelupäällikkö

– Vuoro- ja tuntimäärät voivat vaihdella todella paljon. Yleensä kesäisin on hiljaisempaa, on vähemmän työvuoroja. Työvuoron pituus voi vaihdella neljästä tunnista jopa kymmeneen tuntiin tai ylikin. Ruuhkaisimpina päivinä vuorossa voi olla jopa 30 henkilöäkin. On myös joitain päiviä, jolloin päivä onnistutaan viemään lävitse yhdellä tai kahdella henkilöllä. Ihan tarpeen mukaan, kertoo Finlandia-talon tuotanto- ja palvelupäällikkö Heikki Mäkelä.

Henkilöstökumppania valittaessa Finlandia-talo piti tärkeimpinä kriteereinä kumppanin joustavuutta ja mahdollisuutta toimia lyhyelläkin varoitusajalla. Go Onin kanssa oli tehty yhteistyötä jo aikaisemmin ja loppusyksystä 2013 toimintaa päätettiin laajentaa muuttomiehistä myös tapahtumatyöntekijöihin. Go Onilla henkilöstökumppanuutta hoitavat aina samat, luotettavat yhteistyöhenkilöt. He tuntevat asiakkaan toiveet ja vaatimukset esimerkiksi henkilöstön suhteen ja löytävät siihen juuri sopivat henkilöt.

– Me Go Onilla olemme myös valmiita joustamaan ja mukauttamaan toimintaamme aina asiakkaan tilanteen mukaan, sanoo Go On Yhtiöiden myyntijohtaja Jonni Vauhkonen.

– Ratkaisu ottaa Go On henkilöstökumppaniksi oli helppo tehdä kun kuitenkin tunnettiin Go Onin tapa toimia ja aikaisempaan toimintaan oltiin erittäin tyytyväisiä talon sisällä. Vuoden lopulla jo yli puolet tapahtumatyöntekijöistämme tulikin jo Go Onin kautta. Niin nopeasti olemme edenneet. Älyttömän tyytyväisiä olemme olleet, Heikki Mäkelä jatkaa.

Asiakastyytyväisyys on Finlandia-talolle erittäin tärkeä asia ja jokainen tilaisuus järjestetään aina asiakkaan toiveet huomioiden. Go Onin kautta tulleesta henkilöstöstä riittää hyvää sanottavaa, jolla onkin merkittävä rooli asiakastyytyväisyyden ylläpidossa.

– Meillä on paljon sellaisia tilaisuuksia, että ainoat kontaktit asiakkaalla ovat muihin henkilöihin kuin niin sanottuihin Finlandia-talon omiin henkilöihin. Henkilöstöllä on suuri vaikutus tilaisuuksien ja tapahtumien loppuonnistumisiin. Palveluhenkilöstö mitä olemme saaneet, on älyttömän hyviä tyyppejä! He ovat sopeutuneet hyvin taloon, talon tapaan toimia ja yhteistyöhön kaikkien kanssa koko talossa, Mäkelä kertoo.

Asiakastyytyväisyyttä myös mitataan säännöllisillä palautekyselyillä, joiden palautteista Finlandia-talo voi olla syystäkin tyytyväisiä.

– Meillä asiakaspalautteet ovat kehittyneet todella positiiviseen suuntaan. Negatiivisia palautteita henkilökunnan toiminnasta tai palvelusta ei ole tullut. Päinvastoin! Lähetämme kaikille tapahtuman järjestäjille automaattisesti palautekyselylinkin, johon asiakas voi arvioida meidän eri toimintoja asteikolla 1-5 ja palautteet ovat aina luokkaa 4-5. Voimme olla siis todella tyytyväisiä henkilöstön tapaan toimia. Voimme suositella Go Onia myös muille. Meidän kokemukset ovat olleet tosi positiivisia.

 

OTA YHTEYS LÄHIMPÄÄN GO ON HENKILÖSTÖKUMPPANIISI JA KYSY LISÄÄ YRITYSPALVELUISTAMME »

HALUATKO HELPOTUSTA TYÖNHAKUUN? JÄTÄ AVOIN HAKEMUS JA ME OLEMME SINUUN YHTEYDESSÄ »